Matematika se je razvila v Mezapotamiji, Egiptu, na Kitajskem … ob rekah. Vzrok so bile poplave. Po poplavah so zemljo ponovno razdelili lastnikom in jo odmerili. Kako so to počeli?
V zakoličenju smo se preizkusili tudi mi. Za nalogo smo imeli zakoličiti pravokotnik z dolžino 8 m in širino 6 m.
Kako smo se naloge lotili?
Vzeli smo dva količka in med njim izmerili 6m. Kasneje smo izmerili diagonolo in pribili tretji količek. Od prvega količka smo izmerili še 8m in pribili še četrti količek.
Kaj smo ugotovili?
Ugotovili smo, da je najtežje izmeriti diagonalo.
Na kakšne izzive smo naleteli?
Izziv nam je predstavljal pravi kot, saj ga je bilo zelo težko izmeriti brez pripomočkov.
Smo uporabili znanje iz matematike?
Uporabljali smo Pitagorov izrek, ter izmerili obseg.
Kje bomo to konkretno znanje potrebovali?
Pri gradnji hiše in vrtov (kako zakoličiti pravokotnik) …